Tuesday, January 16, 2007

1001 KASIŞ


Yarın bir sınavım ve bir kampanya teslimim olmasına ve 20sayfalık eksiğime rağmen koştura koştura yazmaya geldim. 2. kez izlediğim bu Kudret Sabancı Klasiği yine Türk aile yapısına, örf adet ve ananesine pek bi uygun olmuş. Kudret Sabancı sayesinde meşhur olan Kıraç ve Hayrola Çay Bahçesi de ratinglere bonus herhalde...Şimdi bikaç gözlem paylaşıcam sizlerle işalah msnde kişisel ileti yapan arkadaşlar bana darılıp gücenmezler.

Dizinin 20 dakikası bakışmaktan ibaret (bu herkesin dikkatini çeken bi durum)

150bin dolarlık "siyah gece" ne geceymiş be dedirtiyor haketten Türk Dil Kurumu'na giricek cinsten.Siyah Gece: Çocuğu kanser olan bir kadınla 150 bin dolar vererek sevişen bir adamın ironik hüzünlü sıfat tamlaması

Mihriban Abla mütemadiyen ağlıyor ağlamıyorsa sarılıyor. Bi de kadının balasının resmini çerçeveye koyup kadını komaya soktular sabah sabah boğaz kenarında

Ceyda Düvenci şiir okur gibi konuşuyor

Halit Ergenç 10 dk BMW'yle performans sürüşü yapıyor. Profil ve dikiz aynası görüntüleriyle zannedersin Atatürk Anafartalar'a gidiyor.

Tardu Flordun dişlerini sıkıyor kaşlarını satıyor sapık katil gibi oluyor aşktan bahserken bile

Mihriban Abla hala ağlıyor.

Şehrazat'ın saç ayrımı Midye-Enez çizgisi olmuş artık

Geçen bölümde çocuğa dedesi çiçek dürbün aldi(kaleobilmemne) ona özendim ondan istiyorum aklıma gelmişken söyliyeyim

Bennu'ye gelen fincan herşey 1 milyoncudan alınmış. (Bizim burdaki mağazanın adı YUHATU)

Halit Ergenç'in hizmetçisi iyilikten ölücek, bi de kadın yalnız gırtlak derdinde adam orda pişmanlıktan yitip gitmiş.

Lüks hayatlar birinin teknede viskili gitar keyfi diğeri ne zaman ata binse Şehrazat'ın söyledikleri aklına geliyor. Atlara fısıldayan adam şeklinde dolanıyor

Mihriban Abla Azerbaycan Televizyası seyrediyor bir yandan da kesin ağlıyor ama orasını göstermiyorlar.

Benim görüşüm budur duygu sömürüsü bir dizi. Şimdilik bu kadar projeme dönmek zorundayım. Bir dahaki bölümde görüşmek üzere...

2 comments:

kaplumkurbaga said...

Çok yahşisin mine
öldürdünde beni gülmekten.
bende bunla ilgili bir sürü youm yapmıştım tekrarlamicam hemfikirim özellikle dikkatimi benimde çeken noktalardı bunlar
senden birde sıla dizisi ile ilgili yorum bekliyorum
mesela ben şu anda izliyorum ve
Sıla herkese "öyle iyisin ki"ile başlayan cümleler kuruyor.
can per perişan eşim dostum uyansın...

kaplumkurbaga said...

bu akşam yeni bölümün oldugunu göz önünde bulundurrusak 1 haftadır boş muhahahaha
neyse yeni bölm yorumları alırız sende blogu dizi yorumu bloguna dönüştürürsün
aynı performansta yazarsan çok tutar
ben çok güldüm